brasso mad man

Welcome!

TriniVoices.com / TriniFans.com is a forum platform for Trinbagonians to connect, discuss topics, share information, and engage in Trinidad & Tobago. Join us today and engage in meaningful conversations!

SignUp Now!
well today madman laughing loud an opening he mouth, so ah ask him wat
ur laughing so hard wit ur mouth open for!!! mad man say d prime minister say to smile alot this weekend,
so ah want to know y, he say d prime minister say dis weekend is
"show-gum" :Yea:

yeh, today d mad man had ah piece of styrotex an he was shed it all over an laughin,
so ah figured he want to c snow!!!

dis mornin comin from work ah c d mad man sellin lil paper boats (made wit newspaper) for ah dollar!!! ah guess today ppl does pass to go water park

yuh know d water does drip from d bus a/c at d bk, today madman running behind d bus, following d water trail!!! u have to c it to laugh.....lol

serious ting today madman wearin ah long handle black jacket....walkin d road an pretendin to b Jack Warner.....it realy have some caractors out dere yes!!!

madsuya u really need to take out ah picture of him and post it up lol

mad man cussin up ah storm dis mornin....but yuh kno ah does pick out some ah d tings an tell alyuh.....he sayin dat..."black is white, day is nite, pigeons does mooo an cows does go cooo"

my friend tell me mad man have ah friend and a time they went in a church and tell everyone how they want bread and wine

ah hear madman sayin dem storie riters rel stupid coz dey does say dat Olive oil had 2 man popeye and bluto, Jasmine was in ah forbidden relationship with Aladdin.....Snow White liv alone wit 7 men....Pinnochio was ah dam liar....Robin Hood was ah bleddy thief....Tarzan does walk wit no clothes on....A stranger d kiss sleepin beauty and she maried he....an Cinderella d lie an sneak out at nite to go ah party....an alyuh feel i mess up!!! alyuh fel i izza stupidee oh wat..............

dis mornin madman tellin me he doh want to c inside ah school again nah....coz he never lik school....so ah ask him y so he say
"meh mis was to always bawl on me for things ah never do"
y tell meh nah
he say"meh home lesson..ah never do dat"

sad news....madman got bounced down today an is hospitalized....we will miss him around!!!

so sorry....Until next time again we hope you will grace us with some of his jokes lol

madman is out an bk on d street....dem doh get sick boi....if it was one of us we wouldda sure dead buh dem hav many lives yes

Wheyy dont get tie up nuh they are the healthiest set of ppl alive because they get use to bacteria

Back